A konduktív pedagógia ellátás keretében, a központi idegrendszer károsodása következtében sérültté vált gyermekek konduktív nevelése, gondozása, fejlesztése történik. Szakembereink a célok közvetítésével, komplex tevékenységek rendszere útján rávezetik a gyermeket a belső szervezésmód kialakítására, az idegrendszer koordinációjára, tanácsot adnak a szülők, pedagógusok számára.

 A fejlesztő foglalkozás lehet egyéni, illetve csoportos formájú. Hatékonyságát a szakember és a család közötti szoros együttműködés jelentősen növeli. A szülő a foglalkozásokon jelen van, a feladatok kivitelezésében hatékony segítője gyermekének.

A konduktív pedagógia módszerét Dr. Pető András orvos-pedagógus dolgozta ki 1945 után. Módszerének alapgondolata az volt, hogy az ember idegrendszere a sérülés, károsodás után is rendelkezik tartalékokkal, új kapcsolatok kiépülésének lehetőségével. A tartalékok mozgósíthatók, amennyiben megfelelően vezéreljük a tanulási-tanítási folyamatokat. A Pető-módszer mára Hungarikum lett.